Πολιτική Επιστροφών

Στο www.balkanenergy.gr προσπαθούμε να έχουμε όσο το δυνατόν καλύτερη και περισσότερη πληροφόρηση για τα προϊόντα μας, με φωτογραφίες, σχεδιαγράμματα, περιγραφές και τεχνικά χαρακτηριστικά ώστε οι πελάτες μας να έχουν πλήρη εικόνα, πριν αγοράσουν κάποιο προϊόν.

Είμαστε από τα πρώτα Web site που εμπορευτήκαμε είδη θέρμανσης online, στηρίζουμε το ηλεκτρονικό εμπόριο και αναδεικνύουμε τα οφέλη του. Μια από τις βασικές ανησυχίες του πελάτη που αγοράζει online είναι αν υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής του προϊόντος και τι γίνεται σε περίπτωση βλάβης. Αντιλαμβανόμαστε πλήρως τις ανησυχίες σας και παρακάτω αποσαφηνίζουμε την πολιτική της εταιρίας μας, ώστε να γνωρίζετε επακριβώς τις διαδικασίες και το κόστος.

Στόχος μας είναι να εξυπηρετούμε τον πελάτη και μετά την πώληση και να χτίσουμε μια μακρόχρονη σχέση εμπιστοσύνης.

1) Επιστροφές λόγω λάθους στην παράδοση

Σε αυτήν την περίπτωση όλα τα έξοδα (και επιστροφής του λάθους προϊόντος και αποστολή του σωστού) βαρύνουν την Energy-Economy Ltd. Η διαδικασία και ο τρόπος επιστροφής υποδεικνύονται από την Energy-Economy.

2) Επιστροφές ή επισκευή ελλαττωματικού προϊόντος

Τα είδη θέρμανσης με στερεά καύσιμα είναι κατασκευασμένα από μέταλλο και είναι μεγάλης αντοχής. Τα πιο συνηθισμένα προβλήματα κατά την μεταφορά είναι σπασμένα τζάμια και ξυσμένο χρώμα. Οι περιπτώσεις αυτές αντιμετωπίζονται με την αποστολή του σπασμένου τζαμιού ή πυράντοχου χρώματος σε spray ή του εξαρτήματος που έχει καταστραφεί.

Στην σπάνια περίπτωση που κάποιο προϊόν μας δεν λειτουργεί, ο λόγος είναι (συνήθως) κάποιο ελαττωματικό εξάρτημα. Γίνεται προσπάθεια επιδιόρθωσης από τον εξειδικευμένο τεχνικό-εγκαταστάτη με αποστολή του εξαρτήματος πρώτα και τέλος εάν δεν υπάρχει άλλη λύση τότε το προϊόν επιστρέφεται.

Το κόστος επιστροφής εάν γίνει λόγω ελαττώματος τις πρώτες 30 μέρες μετά την αγορά το επιβαρύνεται η Energy economy. Μετά την έλευση των 30 ημερών από την ημερομηνία αγοράς η επιστροφή γίνεται με έξοδα του πελάτη και σε καμία περίπτωση δεν θα είναι μεγαλύτερα από το αρχικό κόστος μεταφορικών. Οι επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων γίνονται μέσω της μεταφορικής που έγινε η παράδοση εκτός εάν υπάρξει διαφορετική συνεννόηση.

Σε περίπτωση ελλαττωματικού εξαρτήματος η διαδικασία είναι η ακόλουθη:

Το ελλαττωματικό εξάρτημα αποστέλλεται με την Γενική ταχυδρομική προς αντικατάσταση στη διεύθυνση:


Energy Economy Ltd, Mesta 22, 2850, Petritch. Tel +359 (0) 74599114

Γίνεται έλεγχος και προώθηση του εξαρτήματος στο τμήμα RMA του αντίστοιχου κατασκευαστή. Μόλις το εξάρτημα αντικατασταθεί, επαναπροωθείται στον τελικό πελάτη πάλι με το courier Γενική ταχυδρομική. Τα έξοδα της courier τις πρώτες 30 μέρες από την ημερομηνία αγοράς επιβαρύνουν την Energy economy, κατόπιν την έλευση των 30 ημερών, επιβαρύνουν τον πελάτη και είναι τυπικά έξοδα courier.

Σε περίπτωση ελλατωματικού προϊόντος, μη επισκευάσιμου η διαδικασία είναι η ακόλουθη:

Το προϊόν μέσω της μεταφορικής που έκανε την παράδοση, καταλήγει στο κέντρο logistics που εξυπηρετεί την Energy economy. Από εκεί μεταφορτώνεται για τις κεντρικές αποθήκες μας, όπου ελέγχεται και προωθείται στον κατασκευαστή, εκεί είτε επισκευάζεται είτε αντικαθίσταται. Το συντομότερο επαναπροωθείται στον πελάτη.

3) Επιστροφή επειδή αλλάξατε γνώμη

Για ένα μήνα από την ημερομηνία της παραγγελίας η Energy economy δίνει τη δυνατότητα στον πελάτη να μπορεί να επιστρέψει το προϊόν αχρησιμοποίητο και να επιλέξει άλλο προϊόν ή να πιστωθεί τα χρήματα της αξίας του προϊόντος, με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή ή εκτός και αν υπάρξει διαφορετική συνεννόηση. Το κόστος των μεταφορικών της παράδοσης και της επιστροφής επιβαρύνει τον πελάτη.

Γενικοί κανόνες:

  • Για την επιστροφή προηγείται επικοινωνία με την Energy economy, στο 2310280231
  • Τα επιστρεφόμενα προϊόντα συνοδεύονται από το έγγραφο επιστροφής προϊόντος και από την απόδειξη αγοράς και εξόφλησης. (αντίγραφα αυτών των εγγράφων πρέπει να κρατάτε για το αρχείο σας)
  • Τα επιστρεφόμενα πρέπει να είναι καλά συσκευασμένα για την αποφυγή φθοράς κατά τη μεταφορά, αλλιώς επιβαρύνεται ο πελάτης.
  • Κάθε επιστρεφόμενο προϊόν ή εξάρτημα ελέγχεται από την Energy Economy πριν αποσταλεί στον κατασκευαστή και ο πελάτης ενημερώνεται για την κατάσταση.