Χρειάζεστε βοήθεια;
Καλέστε μας
2310280231

Menu
Menu
  • Αρχική
  • Πολιτική αποστολής και επιστροφής

Πολιτική αποστολής και επιστροφής

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ

Αφού λάβουμε την πληρωμή, προσπαθούμε να μεταφέρουμε τα προϊόντα μας εντός 2 έως 10 εργάσιμων ημερών κατ 'ανώτατο όριο. Σε σπάνιες περιπτώσεις υπάρχουν καθυστερήσεις, αλλά ο πελάτης ενημερώνεται εγκαίρως.

Η αποστολή μικρών σε όγκο και βάρος προϊόντων (εώς 50 kg ή ογκομετρικά) πραγματοποιείται με υπηρεσία courier και παράδοση σε 4-10 ημέρες. Η αποστολή μεγάλων αντικειμένων που υπερβαίνουν τα 50 kg πραγματοποιείται με μεταφορικές εταιρείες με χρόνο παράδοσης 7-15 ημέρες. Σε σπάνιες περιπτώσεις απομακρυσμένων περιοχών, η παράδοση μπορεί να πραγματοποιηθεί αργότερα από το σύνηθες.

Δίνουμε μεγάλη προσοχή στην συσκευασία των προϊόντων ώστε να αποφύγουμε τυχόν φθορές κατά την μεταφορά τους και τα δέματα ασφαλίζονται στο ύψος της αξίας τους. Προκειμένου να ισχύει η ασφάλεια, ο πελάτης πρέπει να ελέγξει την κατάσταση του προϊόντος κατά την παραλαβή, και σε περίπτωση προβλήματος θα πρέπει να αρνηθεί την παραλαβή ή να υποδείξει το πρόβλημα άμεσα.


 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Η ομάδα της www.balkanenergy.gr προσπαθεί σκληρά να προσθέτει επιπλέον πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα μας: Φωτογραφίες, διαγράμματα, περιγραφές και τεχνικές προδιαγραφές, προκειμένου η επιλογή του πελάτη να είναι ακριβής και να προμηθεύεται αυτό που ακριβώς θέλει. Υποστηρίζουμε το ηλεκτρονικό εμπόριο και θέλουμε να προωθήσουμε τα πλεονεκτήματα του, ελαχιστοποιώντας τις ανησυχίες των πελατών σχετικά με τις απομακρυσμένες πωλήσεις. Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν είναι η ανάγκη για επιστροφή κάποιας παραγγελίας εξαιτίας ενός ελαττωματικού προϊόντος. Θα θέλαμε να ξεκαθαρίσουμε την πολιτική της εταιρείας μας σχετικά με τις διαδικασίες και το κόστος τους. Ο κύριος στόχος μας είναι να προσφέρουμε after sales service και να οικοδομήσουμε μια χρόνια σχέσης εμπιστοσύνης. Έχουμε αναπτύξει συνεργασίες με κέντρα Logistics σε όλες τις χώρες, προκειμένου να διεκπεραιώνουμε με ταχύτητα όλες τις διαδικασίες.

Επιστροφές λόγω λάθους στην παράδοση

Σε περίπτωση λάθους στην παράδοση, όλα τα έξοδα καλύπτονται από την Energy Economy Ltd. Η διαδικασία και ο τρόπος επιστροφής υποδεικνύονται από την Energy Economy Ltd.

Επιστροφές ή επισκευή ενός προβληματικού προϊόντος

Τα συστήματα καύση στερεών καυσίμων κατασκευάζονται κυρίως από ατσάλι, συνεπώς είναι ανθεκτικά. Τα συνήθη προβλήματα που προκύπτουν από την μεταφορά τους, είναι σπασμένα τζάμια και φθορά στο χρώμα τους. Επιλύουμε τα θέματα αυτά με την αποστολή νέων τζαμιών, με την αποστολή ειδικού πυράντοχου χρώματος στο χρώμα του προϊόντος, ή με αντικατάσταση του προβληματικού εξαρτήματος.

Στην σπάνια περίπτωση που κάποιο προϊόν είναι προβληματικό και μή λειτουργικό, η συνήθης αιτία είναι κάποιο χαλασμένο εξάρτημα. Ο εγκαταστάτης προσπαθεί να αντικαταστήσει το προβληματικό εξάρτημα με καινούριο που αποστέλλουμε εμείς, και εφ’όσων δεν υπάρχει άλλη λύση, τότε το προϊόν επιστρέφεται.

Το κόστος της αποστολής καλύπτεται από την πελάτη, εκτός και αν η αποστολή γίνει 14 ημέρες μετά την ημερομηνία παράδοσης.

Σε περίπτωση προβληματικού εξαρτήματος, η διαδικασία που ακολουθείται είναι η εξής:

Το προβληματικό εξάρτημα αποστέλλεται για αντικατάσταση με courier στην διεύθυνση Energy Economy Ltd, Mesta 22, 2850, Petrich. Tel +359 (0) 74599114

Το εξάρτημα ελέγχεται και αντικαθίσταται από τον κατασκευαστή και αποστέλλεται πάλι στον τελικό πελάτη. Τα έξοδα της Courier καλύπτονται από την Energy Economy.

Σε περίπτωση μή επισκευάσιμου προβληματικού προϊόντος, η διαδικασία είναι η εξής:

Το προϊόν αποστέλλεται στο κέντρο Logistics που υποδεικνύει η Energy Economy. Προωθείται κατ’όπιν στον κατασκευαστή όπου επισκευάζεται ή αντικαθιστάται. Επιστρέφει στον τελικό πελάτη το συντομότερο δυνατόν.

Επιστροφές επειδή ο τελικός πελάτης άλλαξε γνώμη

Εώς και 14 μέρες μετά την ημερομηνία παραλαβής, έχετε το δικαίωμα να αλλάξετε γνώμη και να επιστρέψετε το προϊόν αχρησιμοποίητο. Μπορείτε να επιλέξετε ένα άλλο προϊόν ή να σας επιστρέψουμε τα χρήματα. Τα μεταφορικά κόστη επιβαρύνουν τον τελικό πελάτη.

Γενικές οδηγίες

Πριν από την επιστροφή οποιουδήποτε προϊόντος, η Energy-Economy πρέπει να έχει ενημερωθεί στο rma@energy-economy.eu.

Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται από την φόρμα RMA, το τιμολόγιο/απόδειξη και την απόδειξη πληρωμής (αντίγραφα των συγκεκριμένων εγγράφων πρέπει να τηρούνται στα αρχεία πελατών.

Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να είναι πολύ καλά συσκευασμένα ώστε να αποφευχθεί οποιαδήποτε φθορά κατά την μεταφορά τους. Στην αντίθετη περίπτωση, ο τελικός πελάτης επιβαρύνεται το κόστος της φθοράς.

Όλα τα επιστρεφόμενα προϊόντα ελέγχονται από το αρμόδιο τμήμα της Energy Economy και ο τελικός πελάτης ενημερώνεται για την κατάσταση τους.

Compare products